Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

ΘΕΛΩ

Θέλω να έχει μόνο ήλιο
Ταξίδια μακρινά σε χώρες θέρμης
Να λιώνω στη ζεστή του ανάσα
Να σκίζω τις σκιές με θαλπωρή

Θέλω να είμαι στη θάλασσα
Στη μήτρα της να με ζεσταίνει
Να διαρρηγνύω με τα μάτια κύματα
Να αφανίζω τη βαρύτητα στα εκκρίματά της

Θέλω να πετάω στον αέρα
Έρμαιο της παγερής σιωπής
Να διαπερνώ την αναίσθητη αύρα
Να ψηλαφίζω μονάχη τους αέρηδες

Θέλω ν’ ακούω μουσικές
Με όνειρα να αρμενίζει η ψυχή
Να ξημερώνει στα πέταλα των λουλουδιών
Να βγαίνουν αληθινές όλες οι υποσχέσεις

Θέλω να είμαι ελεύθερη
Βουτιά στη χώρα των επιθυμιών
Να χτενίζω με κοχύλια τα μαλλιά

Να πλανεύω όλους τους καθρέφτες της ψυχής

17 σχόλια:

Unknown είπε...

Είσαι έτοιμη για δέσμευση!!!!
χαχαχαχα μικρή μου μάλλον έχεις μεγάααααλο πρόβλημα δέσμευσης

Passionaria είπε...

δε φταίω εγώ... παιδικά τραύματα και ψυχολογικά προβλήματα...
ΓΙΑΤΡΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?
αχ...

Unknown είπε...

χαχαχαχαχα
κοιταξε να δεις παιδί μου...
θα πρέπει να κάνεις μία εντατική θεραπεία δέσμευσης αν θέλεις να γίνει ένας νορμαλ άνθρωπος και να συνεχίσεις κανονικά τη ζωή σου. Διαφορετικά τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα και η κατάσταση ίσως να γίνει μή αναστρέψημη!!!

Passionaria είπε...

Και είναι νορμάλ να θες τη δέσμευση Κυρία Γιατρός? γιατί εγώ δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά τα επιστημονικά...
πάντως ξύλο δεν έτρωγα μικρή. μήπως φταίει αυτό που είμαι ασύδoτη?

Unknown είπε...

Σαφώς και είναι νορμάλ, οτιδήποτε άλλο είναι έξω από το δρόμο του θεού!!!
Κοιτάξτε κυρία μου, ξύλο θα έπρεπε να τρώτεπρωί, μεσημέρι και βραδυ για να στρώσετε!!!!! αλλά δυστυχώς κανείς δεν το έκανε!!!αν θέλετε θα το διευθετίσουμε!
Κατα τα άλλα με μια καλή θεραπεία που έχω να προτείνω, θεωρρώ ότι θα γίνετε περδίκι!!!

Passionaria είπε...

όπως είχα απαντήσει μια φορά σε κάποια ψυχή που μου είπε ότι θέλω ξύλο:
Με σεξ?

ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Unknown είπε...

Και έτσι γίνεται, αρκεί να είναι 3 φορές τη μέρα! Μπάς και συμμορφοθείς! που Δεν το βλέπω!! Μια ζωή ατίθαση κι ελεύθερη θα μείνεις!!! Φτου σου!!!

Passionaria είπε...

XA XA XA!!!

anthrakoryxos είπε...

''Να ξημερώνει στα πέταλα των λουλουδιών
Να βγαίνουν αληθινές όλες οι υποσχέσεις
Θέλω να είμαι ελεύθερη''

Θα διαφωνήσω.
Οι δεσμεύσεις είναι για τους φυλακισμένους.
Καλό πεταλοξημέρωμα.
Καλή ''Λευτεριά''

Passionaria είπε...

@ anthrakoryxos
Καλημέρα.
Δεν ξέρω αν αυτά είναι αντικρουόμενα. Πιστεύω πως η υπόσχεση είναι μια πράξη αγάπης. Τη δίνεις όταν την πιστεύεις. Είναι ελεύθερη βούληση και όχι καταναγκασμός. Αλλιώς καλύτερα να μη δίνεται ποτέ γιατί τότε δεν είναι υπόσχεση αλλά σιδερένια μπάλα που σέρνεις κουτσαίνοντας… «Ελεύθερος» μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα για τον καθένα μας. Το βάρος της δέσμευσης-περιορισμού σε πλακώνει μόνο όταν κάνεις κάτι που δεν θέλεις. Σε αντίθετη περίπτωση το βρίσκω υπέροχο να μοιράζεσαι όνειρα, θέλω, υποσχέσεις, και να δίνεις κοινό αγώνα για να βγουν όλα αληθινά.

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Ελευθερία! Μια ψευδαίσθηση, μα την αλήθεια (και η αλήθεια ψευδαίσθηση είναι). Μου θυμίζει το ποίημα γράμμα στον Άη Βασίλη. "Θέλω ένα τρενάκι που θα με πάει στον ουρανό. Θα ξαναγυρίσω όμως". Γιατί να μην έχω και εγώ ευαισθησίες;

Passionaria είπε...

@ vassilia
και πάνω που πάει να ξεφύγει η συζήτηση, και πάνω που έχουμε μπει στη σφάιρα του φανταστικού (τι είναι ελεύθερία, αν υπάρχει, κτλ) έρχεσαι και βάζεις τα πράγματα στη θέση τους! και έχεις απόλυτο δίκαιο σε αυτά που λες. καλά όμως και τα παραμύθια που και που ε?
A! δε νομίζω ότι δεν έχεις ευαισθησίες... με τίποτα όμως...

Βασιλεία Βαξεβάνη είπε...

Αμάν! Λες και είμαι μπάτσος. Ή ακόμα χειρότερα, η γιαγιά που μπαίνει στο δωμάτιο ενώ μιλάς με τις φίλες σου για σεξ. Πέρα από τον προφανή πανικό, σου πετάει και μια ατάκα του τύπου "Μικρά μεγάλα, όλα ίδια είναι" και σε ισοπεδώνει.Μα καλά, είναι όλα ίδια;

Passionaria είπε...

όχι καλή μου... δεν είναι όλα ίδια.. αλλιώς δε θα βγάζαμε τα εσώψυχά μας... δε θα υπήρχε λόγος. όλα είναι τόσο διαφορετικά που έχει ενδιαφέρον. αλλιώς βαριέσαι :)

Antoin... είπε...

Φιλούκλες..!

anthrakoryxos είπε...

Μπόρεί τα πάντα να είναι ψευδαίσθηση.
Ας αποδείξει κάποιος το αντίθετο ή έστω αυτό.
Γι' αυτό ακριβώς υπάρχει η αίσθηση.
Αισθανόμαστε.
Ψευδαισθήσεις ή μη.
Και η γιαγιά, κάποτε το ίδιο έπαθε.
Έστω και για ένα λέπτο.
Μετά ήρθε ο φόβος.
Μέτα ο τρόμος.
Και στο τέλος, η απαξίωση.

Passionaria είπε...

ψευδαίσθηση ή όχι το θέμα είναι να αισθάνεσαι...
όσο για την απαξίωση, όχι δεν πιστεύω ότι έρχεται πάντα.
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ