Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Desaparecido...

Επειδή έχω καιρό να ανεβάσω τραγουδάκι, ένα από τα αγαπημένα μου από Manu Chao. "Ο Εξαφανισμένος" Wishfull thinking...

Me llaman el desaparecido
Que cuando llega ya se ha ido
Volando vengo, volando voy
Deprisa deprisa a rumbo perdido
Cuando me buscan nunca estoy
Cuando me encuentran yo no soy
El que estα enfrente porque ya
Me fui corriendo mαs allα
Me dicen el desaparecido
Fantasma que nunca estα
Me dicen el desagradecido
Pero esa no es la verdad
Yo llevo en el cuerpo un dolor
Que no me deja respirar
Llevo en el cuerpo una condena
Que siempre me echa a caminar
Me llaman el desaparecido
Que cuando llega ya se ha ido
Volando vengo, volando voy
Deprisa deprisa a rumbo perdido
Yo llevo en el cuerpo un motor
Que nunca dejade rolar
Yo llevo en el alma un camino
Destinado a nunca llegar
Me llaman el desaparecido
Cuando llega ya se ha ido
Volando vengo, volando voy
Deprisa deprisa a rumbo perdido
Perdido en el siglo... siglo XX... rumbo al XXI

12 σχόλια:

Antoin... είπε...

Vamos amigos..!
Vamonos, vamonos..!
Ole, ole, ole..!
Eu muerto a ciento anos..!
Abraca me a prima e ultima volta.
Mon curason biangere para te.
Capeli bagniati non piu.

Passionaria είπε...

Ισπανοιταλικά?

Antoin... είπε...

Τα θρανία μόνο αγγλικά μας έμαθαν.
Τα πεζοδρόμια τα υπόλοιπα.

Καλημέρες..!

Passionaria είπε...

ναι βρε καλό μου αλλά τι στην ευχή λέει?

Antoin... είπε...

Τίποτα δε λέει.
Θα πεθάνω 100 χρονών που δεν το θέλω ούτως ή άλλως, τα βρεγμένα μαλλιά μας ετελείωσαν πια γιατί δεν τα έχουμε για να βραχούν και τέτοιες ασυναρτησίες. Κόντρα δηλαδή στα θέλω του τραγουδιού.

Passionaria είπε...

Είσαι αντιδραστικό στοιχείο!

Antoin... είπε...

Όταν λες "θέλω" σε μια σχέση, δείχνει πόσο εγωιστικά εννοούμε την αγάπη.
Τις ανάγκες μας καλύπτουμε, μέσω του συντρόφου μας.
Όλοι έτσι λειτουργούμε.
Ανάλογα με το χαρακτήρα μας βέβαια, μπορεί να ρίξουμε στον άλλο κάποιο κοκαλάκι.

Passionaria είπε...

τι λες μάτια μου? ποια θέλω? άλλα λέει το τραγουδάκι... για το προηγούμενο post είναι?
ή εγώ σήμερα είμαι αλλού, ή εσύ...
και τελος πάντων, δυστυχώς, κάποιες εγωιστικές εκφάνσεις της αγάπης τις ζούμε όλοι.. το θέμα είναι να μην είναι μόνο αυτό. να μη σε καταπινει o εγωισμός σου. αδυναμίες έχουμε όλοι. με καλή θέληση όλα γίνονται. όλα!

Antoin... είπε...

ή εγώ τί? Είμαι αλλού γι αλλού? Τι κι αν είμαι?
Ό,τι θέλω δεν ερμηνεύω από κάτι που δεν καταλαβαίνω?
Που νομίζω πως το "Volando" σημαίνει "θέλω"? το "Fantasma" ένα εγωιστικό αποτυχημένο παρελθόν? Το "Υο" μια συνεχόμενη αναφορά στο "Εγώ"?
Το διάβασα πριν γράψω.
Αυτά κατάλαβα...

Passionaria είπε...

Ax Antoin μου! Ειμαστε και οι δυο αλλού!
Volando είναι πετώντας..
Τέλος πάντων, το τραγούδι είναι για ένα τύπο ο οποίος συνεχωώς είναι στο τρέξιμο, τον ψάχνουν και δεν τον βρίσκουν, εξαφανίζεται γενικά, και έχει αγγούρια στον ποπό! δε μπορέι να κάτσει πουθενά!
αλλά όλα αυτά τα απθαίνει ο κακομοίρης γιατί πονάει η καρδούλα του :)

Antoin... είπε...

Aaaa..!

Marilou είπε...

:)