Τετάρτη 4 Απριλίου 2007

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ

Όταν ο άνθρωπος είναι ανάποδος....

Έχω ένα μεγάλο όχι μέσα μου που όλα τα καταπίνει.
Και τις γιορτές και τις χαρές, τις λύπες και τους φόβους.
Σα γέννημα παραμυθιού και δράκαινας ανάσα,
Τα καίει όλα μονομιάς χωρίς μεγάλη σκέψη.
Κρεβάτι που δε στρώθηκε ποτέ για να ξαπλώσω,
Και ποίημα που δε γράφτηκε από ψυχής ανάγκη.
Είναι του φόβου θρέψιμο, που κατοικεί εντός μου.
Σαν καταιγίδα τροπική πάνω από το κεφάλι.
Θεριώνει, γιγαντώνεται, το μέσα κατατρώγει.
Και βασανίζει τη ψυχή, το είναι και τη σκέψη.
Αυτό το ΟΧΙ το μικρό ασήμαντο φαινόταν.
Μα τώρα πια με κατοικεί, πέρα απ΄τη θέλησή μου.

8 σχόλια:

Antoin... είπε...

σλουρπ..!

Passionaria είπε...

τι σε κατάπιε και εσένα?
:)

Antoin... είπε...

Που τέτοια τύχη...
Μου τρέχουν τα σάλια
επειδή μου άρεσε.

Passionaria είπε...

αχ antoin μου... ελπίζω να μην το έχεις εσύ αυτό το όχι...

Antoin... είπε...

μην τρελαίνεσαι...
ούτ' εσύ τόχεις.
Νομίζεις μόνο.

Καλές μικρές διακοπές
την κάνω για καθαρό αέρα
και βασανιστήρια
απ' τις ανηψιές μου
μέχρι την Τρίτη.

Passionaria είπε...

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ!

Mauve_All είπε...

Καταπληκτικό το μικρό σου κείμενο. Έχει ρυθμό και δύναμη και μια αίσθηση κινδύνου...

***

Καλό Πάσχα εύχομαι!

Passionaria είπε...

@ mauve_all
χαίρομαι που βρήκες όλα αυτά στο κείμενο... Με βοήθησες να καταλάβω λίγο παρπάνω τι ήθελα κι εγώ να πω... Ναι, ο κίνδυνος είναι μια διάσταση που δεν είχα σκεφτεί, κι όμως είναι εδώ...
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!