Τρίτη 3 Απριλίου 2007

ΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ

ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ?

8 σχόλια:

F είπε...

Να χορεύουμε ολόκληρο τον Απρίλη, ο-λό-κλη-ρο τον Απρίλη!

καλησπέρες!

Antoin... είπε...

Έπεσε φυλλοξήρα
δυο μέρες τώρα.
Που να τον ευχηθούμε?

Καλό μήνα..!

Antoin... είπε...

Έπεσε φυλλοξήρα
δυο μέρες τώρα.
Που να τον ευχηθούμε?

Καλό μήνα..!

Passionaria είπε...

@ antoin
αν δεις το σχόλιο στο προηγούμενο post θα καταλάβεις...
ΤΟΥΛΟΥΜΠΑΚΙΑ? θα μου φέρνεις?
αχ... κάνω editing στην ιστορία μου... εκεί με κατάντησαν στην τάξη
E D I T I N G!!!
ποιος εγω! Δε ξανάγινε!
Αντε καλό μας ΤΕΛΕΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟ (μη ξεχνάμε) μήνα!

Antoin... είπε...

Μωρέ μπες εσύ
και θα σου φέρω τηλεόραση.
Εκτός αν έχεις ασφάλιστρο
πρώτης θέσης
οπότε θα λάβεις
ανεμώνες
(ούτως ή άλλως θα τις λάβαινες)

Αν είναι να πάρεις κάτι
απ' τον μη έχοντα
θα το πάρεις.
Γι' αυτό κι εσύ
που "δεν το έχεις"
γι' αυτό θα το κάνεις
το editting.
Καλό το μουρουνόλαδο ε..?

Καληνύχτα μια κι έξω τώρα..!

PS.
'Α ρε άτιμο φιλότιμο
'Α ρε άτιμο καθήκον
'Α ρε καλή καρδιά

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μαράκι!
Συνέχισε έτσι...
Εύχομαι να είσαι πάντα αστείρευτη...
Να είσαι πάντα καλά...

Τα λέμε το απόγευμα,
Φιλιά
Σταυρούλα Π.

Passionaria είπε...

Καλημέρες και από εμένα!
Αχ, η Άνοιξη...

Θα σε δω το απόγευμα, ναι?

Πολλά φιλιά!

Passionaria είπε...

@ antoin
εννοείται 1η θέση antoin μου! τι με πέρασες! είμαι μια κυρία! και 2 μη σου πω...
τελείωσα και το μπουκάλι με το μουρουνόλαδο...