Πέμπτη 8 Μαρτίου 2007

THE MOOD OF THE DAY..


3 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημερα και πάλι,
γιατί αυτή η διάθεση σήμερα; Βέβαια "η Κραυγή" είναι ο αγαπημένος μου πίνακας και χάρηκα που τον είδα, αλλά εσύ γιατί με τέτοια λιακάδα έχεις αυτή τη διάθεση...;

χμ...

Ηρα

Passionaria είπε...

Είναι που έπρεπε να κοιτάξω βαθιά.
Με τρόμαξε το βάθος?
Όλα τα μέτωπα, όλα, ανοιχτά ήταν τελικά.
Χάσκει ο αέρας στη ψυχή μου.
Πάνω στην πέτρα που είχα ρίξει για να πιαστώ,
πάνω σε αυτή σκουντούφλησα.
Και με κατάπιαν όλα τα πριν.
Στο σκοτάδι έπεσα.
Και όλοι είναι εκεί και περιμένουν.
Ναι, είμαι ένα καλό κορίτσι.
Μέχρι εκεί το ξέρουν.
Μετά?
Γιατί η θλίψη να κατακλύζει τη ψυχή μου,
αυτήν την άγια μέρα?

Σε συνέχεια της χθεσινής συζήτησης στην τάξη για το πόσο μέσα πρέπει να κοιτάξουμε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Unknown είπε...

Λίγο πολύ όλοι το ίδιο πάθαμε, ήταν δύσκολο το χθεσινό, η πρώτη φορα μετά από καιρό που κοίταξα μέσα...δεν ξέρω αν μου άρεσε...με πήγε πίσω, όχι σε κάτι που θέλω να ξεχάσω, αλλά σε κάτι που αγάπησα πολύ, γλυκόπικρα συναισθήματα...
Κουράγιο γιατί έχουμε και συνέχεια, έπειτα είναι καλό που και που να κοιτάζουμε μέσα μας για να μπορούμε να συνεχίσουμε..νομίζω :)
Ηρα