Δευτέρα 19 Μαρτίου 2007

ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ?

Είχα να δω τηλεόραση πάνω από μήνα.. επισκέφτηκα την Κυριακή τους γονείς μου, και η προσφιλής συνήθεια της μέσης αστικής οικογένειας ήρθε και με βρήκε, χωρίς να μου ζητήσει την άδεια: η τηλεόραση ανοιχτή συνόδευε το κατά τα άλλα υπέροχο Κυριακάτικο γεύμα της μητέρας.
Απίστευτες ειδήσεις! Μια μητέρα λέει, πούλησε το παιδί της για να αποπληρώσει τις δόσεις του αυτοκινήτου της… Όλοι έσπευσαν να κατακρίνουν. “Είναι αυτή μάνα? Απάνθρωπη! Πως μπόρεσε?”
Η επόμενη είδηση είχε να κάνει με τη λίστα του Forbes και τους ποιο πλούσιους ανθρώπους του κόσμου… “Α! Ο τάδε πέρυσι ήταν στο νούμερο 6, φέτος πως πήγε βρε παιδί μου στο 4” και λοιπά χαρούμενα.
Απίστευτο, σκέφτηκα! Όλοι έσπευσαν να κατακρίνουν αυτή τη μάνα, θύμα του σύγχρονου lifestyle, θύμα της υπερκαταναλωτικής μας κοινωνίας. Θύμα της κοινωνίας που αυτοί που χαμογελαστοί φιγουράρουν στο Forbes δημιουργούν. Αλλά κανένας μα κανένας δεν αναρωτήθηκε πως οι χαμογελαστοί μεγιστάνες του Forbes είναι εκεί που είναι, και πόσοι υποφέρουν για να είναι αυτοί πρώτοι και δεύτεροι στις λίστες…
Μια μάνα που πουλάει το παιδί της για να επιβιώσει και κάποιοι που έχουν τόσα λεφτά που 10 ζωές δε τους φτάνουν για να τα ξοδέψουν. Τι είναι αυτό? Σουρεαλισμός? Εγώ πάντως δε μπορώ να το καταλάβω…

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Οχι μόνο σουρρεαλιστικό...Βάρβαρο, Ξεδιάντροπο, Ανήθικο, Απάνθρωπο και πολλά πολλά που δεν μου επιτρέπεται να γράψω!