Πέμπτη 29 Μαρτίου 2007

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΜΕΡΑΣ

Τελικά ο f. έχει μάλλον δίκαιο... Όταν ΔΕΝ είμαστε καλά γράφουμε.
Ανεβάζω λοιπόν πάλι ένα παλαιότερο κείμενο, όταν δεν ήμουν μέσα στην τρελή χαρά...
Που να μου μείνει χρόνος να γράψω καινούργια.. Έχω πέσει με τη μούρη στην ιστορία μου!
Βιβλίο θα βγει στο τέλος! Λες τελικά να έχω το πεζό και να μη το ξέρω? Λες? Θα μου πείτε εσείς όταν τελειώσω και το διαβάσετε. Ακολουθεί το κείμενο.. Καλημέρες!

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΜΕΡΑΣ

Δωμάτιο Πέτρα Σιωπή Δράκος Πρωί.
Θλίψη Απόγνωση Βάσανο Λύκος
Μεσημέρι.
Κίνηση Αγωνία Αναζήτηση Αλεπού
Απόγευμα.
Προσμονή Κορύφωση Λύτρωση Γάτα Βράδυ.

7 σχόλια:

Antoin... είπε...

κου κλουξ κλαν - Αμερική
pomes frites - France
divide and rule - England
gigi d' amoroso - Italia
matador - Espana
τζέσαν τσ' αλς? - Ελλάδα
suicide - Suomi

Όπως βλέπεις δεν έχεις να ζηλέψεις τίποτα.
Επιπλέον έχεις να παλέψεις για πολλά.
Κολύμπα λοιπόν...

Passionaria είπε...

Καλημέρες Καλημέρες!
Παλεύω ασταμάτητα! ΚΑι είναι ωράια!
Μια ερώτηση μόνο, τι σημαίνει αυτό στην Ελλάδα?

Unknown είπε...

kalhmera :)
to tsentsan tsal shmainei an toys entysan tous allous kai i apantisi einai ts'entsan ol, tous entysan olous dhladh :p

Passionaria είπε...

Ρε το μαθαίνει κανείς μετά τα 30...

Unknown είπε...

ΧΑΧΑΧΑ Είναι εκφράσεις της ελληνικής υπάιθρου, αν θέλεις να σου μάθω μερικές :)
-Μ'απατάς Μητσουμ;
-Α μαρί που σ'απατάου. Τα πουδάριαμ παν τα χου!!!

κι άλλες πολλές

Passionaria είπε...

???? Τα κινέζικα ίσως μου πέφτουν και πιο εύκολα... :)

Unknown είπε...

υπαρχουν χιλιάδες τέτοιες εκφράσεις που απλά για να τις καταλάβεις πρέπει να αφήσεις τη φαντασία σου ελέυθερη...