Παρασκευή 4 Μαΐου 2007

6 PERSONS, 6 RESPONSES

Όταν η μαμά μου φωνάζει το όνομά μου ξέρω ότι κάτι θέλει
Όταν ο αδερφός μου φωνάζει το όνομά μου ξέρω ότι θέλει να μου πει τι έχει
Όταν ο μπαμπάς μου φωνάζει το όνομά μου ξέρω ότι θα τσακωθούμε
Όταν ο Ηλίας φωνάζει το όνομά μου με ψάχνει και του λείπω και θα με πάρει αγκαλιές. Και πριν ή μετά από αυτό θα τσακωθούμε
Όταν η Εύη φωνάζει το όνομά μου ξέρω ότι θα με κατσαδιάσει γιατί έχω εξαφανιστεί
Όταν η Μαριάν φωνάζει το όνομά μου ξέρω ότι θα με πειράξει επειδή πειράζω όλο τον κόσμο

2 σχόλια:

Antoin... είπε...

Ένα φεγγάρι που είχα ανάλογα θέματα,
αντί ν' αρχίσω τις εκαθαρίσεις
προτίμησα ν' αλλάξω όνομα.

Δεν ήμουν πάντα ο Antoin...

Passionaria είπε...

εγώ παλί προτιμώ τις συγκρούσεις...
μαζί μου ή εναντίον μου.. δεν θέλω ημιμετρα. δεν τα μπορώ.
με βοηθάει να κομάμαι το βράδυ. (ή απλά είμαι ξεροκέφαλη...)
ΦΙΛΙΑ!