Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2007

ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Μου είπες
« σου χαρίζω ένα σπίτι»
και εγώ σου είπα
Tα όνειρα δεν κατοικούν πουθενά.
Πως μπορείς να περιορίζεις τη σκέψη?
Τα αισθήματα? Την αγάπη?
Δεν κατοικούν πουθενά.
Μονό στη καρδιά μπορούν να βρουν λιμάνι.
Και να ξαποσταίνουν.
Να γιγαντώνουν.
Και να λιμνάζουν.
Τι θες να κλείσω μέσα στο σπίτι?
Την καρδιά μου?
Μα η καρδιά η αλυσοδεμένη ματώνει και πληγιάζει.
Βασανίζεται.
Και δε νιώθει. Δεν αγαπάει.
Θέλει μόνο λύτρωση.
Θέλει μόνο να φύγει.
Λαχταράει μόνο να πετάξει.
Χωρίς βάρος.
Χωρίς όνειρα και χωρίς αγάπη.
Και δεν κουβαλάει τίποτα.
Και τι το θες το σπίτι?
Καρδιά δεν έχεις να με βάλεις?

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέρα και καλή άνοιξη :)
Τι έγραψες πάλι? Ολο μου το θέλω σ'ένα κείμενο! Μόνο αν είσαι ελεύθερος στον έρωτα μπορεις να τον ζήσεις και να τον κρατήσεις! Μια τόσο απλή αλήθεια που ελάχιστοι καταφέρνουν!
Να' σαι καλά
Ηρα

Passionaria είπε...

Καλή άνοιξη!!!
Τελικά νομίζω ότι όταν δεν έχω θέμα γράφω καλύτερα :) γιατί στο σεμινάριο...
τελος πάντων. Πολύ πολύ πολύ καλό ΣΚ (για εμένα το σκ αυτό ερχεται μετά από 15 μερες - λόγω δουλειάς- οπότε ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!!)
Πολλά φιλιά!

Unknown είπε...

Καλησπέρα,
νομίζω ότι και στο σεμινάριο γράφεις το ίδιο καλά, ειδικά όταν αφήνεις τον εαυτό σου ελεύθερο!
Σε ζηλεύω λίγο που έχεις ΣΚ γιατί εγώ έχω ξεχάσει πως είναι :(
Καλή σου ξεκούραση λοιπόν, απόλαυσε το ΣΚ
καλό βράδυ,φιλιά