Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

8 ΜΗΝΩΝ...

Οι ορμόνες μου έχουν βάρέσει κόκκινο... μεγαλώνει η κοιλίτσα και το παιδί... τρομαχτικά... αρχίζω και φοβάμαι λίγο. σκέφτομαι τον πόνο. αλλά και την χαρά!
Θα είμαι η πιο χαζή μαμά που υπάρχει στον κόσμο, το ξέρω... και δε με πειράζει καθόλου! Ο γιος μου θα είναι το πιο κακομαθημένο παιδί που υπάρχει στον κόσμο! και δε με πειράζει! κανένας δεν έπαθε κακό από πολύ αγάπη!

αυτό μπορέι να είναι και το τελευταίο μου ποστ... δε ξέρω.
Ζητάω συγνώμη από όσους έχω εξαφανιστεί... τρέχω και δε φτάνω όμως.. αντε να σταματήσω τη δουλειά μήπως γίνω πάλι άνθρωπος... βλέπετε μετά τη δουλειά δεν είμαι για πολλά πολλά. σπίτι και ύπνο. κουράγιο μηδέν! το παιδάκι μου θέλει όλη την ενέργεια...

Πολλά φιλιά σε όλους και θα τα πούμε!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

Marilou είπε...

Kαλή δύναμη σου εύχομαι!
Καλό κουράγιο, όλα θα πάνε μια χαρά!
Πολλά φιλιά!!