Τρίτη 26 Ιουνίου 2007

ΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ!

ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ...

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέραααααααααααα :)
δεν θα διαφωνήσω μαζί σου...το μόνο που έχω να ρωτήσω είναι: Τι είδους βουτιά και που; !!

Passionaria είπε...

Σε μια παραλία στα ζεστά, αβαθή νερά της Καραϊβικής με ένα μοχίτο στο χέρι...

Passionaria είπε...

Πως να σας το πω... πονάω που δεν είμαι εκεί!
Αχ...

Unknown είπε...

χαχαχα δεν εννοούσα ακριβώς αυτό, αλλά κι αυτό μια χαρά μου ακούγεται για αρχή :)

Marilou είπε...

αχ κορίτσια! τι καλά!
να΄ρθω και εγώ?
με θέλετε μαζί?
χχχ

Passionaria είπε...

Mαριλουδάκι μου! εσένα δε θέλουμε!???
Εννοείται πως σε θέλουμε :)))

VAMOS A LA PLAYA!!!

Marilou είπε...

vamos vamos tote!!!
polla drosera filia
x

Unknown είπε...

Καλημέραααααααααα
που χάθηκες εσυ; Δεν ξέρεις ότι η πολλή δουλειά τρώει τν αφέντη; ε;